dimecres, 28 de setembre del 2011

27 de setembre de 2011

La sessió d’avui m’ha agradat per diversos aspectes. Només començar hem vist un petit resum d’exemples de les imatges que vam fer el primer dia, amb les imatges dels objectes als quals es referia realment la paraula. EREN PATATES! Ha estat molt divertit veure els diversos dibuixos i que cap era correcte. Amb aquesta activitat hem après com la nostra experiència i els nostres coneixements influeixen en la nostra visió del món i de les coses. Per tant, quan ens diuen el nom d’un objecte, el relacionen directament amb el que nosaltres coneixem amb aquest nom, sense pensar en altres possibilitats. A més, el llibre que ens han ensenyat sobre la visió dels diversos animals trobo que és bastant curiós per als nens i jugar amb aquestes diferents visions sobre una mateixa cosa.

Després, entrant en matèria, hem treballat la imatge i la fotografia, tema que personalment trobo interessant. He après que hi ha moltes maneres de veure una mateixa cosa, des de diversos punts i que, d’aquesta manera, es poden expressar coses diferents o donar-li importància a aspectes diferents d’un objecte o d’un paisatge. Avui he après els diversos angles i plans d’una fotografia, i una mica que volen dir o expressar cadascun d’aquests. Amb l’activitat que ens han demanat de fotografia espero aprendre a enfocar aquestes diferències adequadament i que aquesta dinàmica sigui útil. El fet de sortir de l’aula, donar una volta pel campus i fer fotografies, m’ha agradat perquè és una altra manera de treballar el tema més activa i participativa. Per tant, m’he trobat una mica més lliure per fer volar la imaginació que quan estem a l’aula fent classe. M’agradaria continuar aprenent sobre les imatges i les fotografies. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada