dimecres, 2 de novembre del 2011

25 d'octubre de 2011

A la sessió de dimarts, vam treballar amb el programa Photoshop com es podia treure el fons d'una imatge. Amb ajuda de les indicacions de la professora, vam provar de treure el fons a una imatge d'uns pebrots, i vam fer-ho de diverses maneres diferents.
Aprendre a treure el fons de les fotografies m'ha agradat, atès que sempre he volgut provar a fer-ho però mai m'he posat a intentar-ho. És una de les tècniques que puc utilitzar amb el Photoshop que m'agraden, tot i que no sabia fer-ho. Recordo que a la ESO vaig fer un crèdit variable per utilitzar el Photoshop, i recordo que vam fer alguna cosa de treure fons, però fa molt de temps que no l'utilitzo perquè a casa no acostumo a tenir-ho, i no m'enrecordava. Per tant, m'ha agradat tornar a recordar com es feia. A més a més, com que ens han ensenyat diverses maneres per treure fons, puc triar la què sigui més fàcil o la que em vagi millor en aquell moment.

Aquesta sessió m'ha semblat interessant pel fet de treballar una cosa que volia aprendre a utilitzar. Per últim, m'ha agradat pel fet de saber què estàvem fent i trobar-li una funcionalitat a la sessió, al contrari del què sentia a les sessions anteriors on em sentia molt perduda per no entendre res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada