dijous, 10 de novembre del 2011

8 de novembre del 2011

A la sessió de dimarts vam parlar de diversos aspectes relacionats amb les lletres. Vam veure les tipografies i les diverses formes tipogràfiques. A més a més, vam parlar del seu ús i llegibilitat, i de la construcció d’un disseny efectiu. Per últim, vam estar investigant pàgines web d’autors que fan servir les tipografies per fer creacions artístiques, i d’altres pàgines que les utilitzen per crear fotografies i creacions de personatges a partir de lletres.
Vaig trobar interessant el tema de les diverses tipografies, tot i que alguns apartats del què va explicar la professora ja ho sabia o era lògic.  
Però el que vaig trobar més interessant van ser els exemples de pàgines que vam estar mirant, i el conte que ens va ensenyar, que utilitzava les tipografies per fer els dibuixos i explicar el conte d’una manera curiosa i divertida. I, una pàgina que vaig veure molt curiosa, que creava un conte amb els personatges a partir de lletres i havies de realitzar diversos nivells d’activitats per trobar les lletres que hi havia, i ho havies de solucionar per poder seguir el conte. Em va agradar molt aquesta activitat, tant per als nens com per a nosaltres. Tot i així, hi havia un nivell que era per a més grans, atès que em costava fer-ho a mi i no el vaig poder acabar.
Després de realitzar aquesta sessió, m’he parat a pensar en la importància de les lletres, les tipografies i el què expressem amb cadascuna d’aquestes. La manera com presentem un escrit i la forma que li donem al text a partir de les paraules és important i pot expressar diverses coses, segons com estiguin exposades. Considero que és un aspecte per parar-s’hi a rumiar. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada