diumenge, 25 de desembre del 2011

20 de desembre de 2011

En la sessió de dimarts, vam continuar amb el treball de la setmana anterior, les imatges vectorials, per tal de construir amb elles un conte amb StopMotion, és a dir, amb imatges en moviment.
Per poder començar a fer el conte, primer de tot havíem de tenir acabades les fruites que vam fer anteriorment. Una vegades acabades, havíem d’ajuntar-nos en grups de quatre per fer el conte amb dues o quatre de les nostres fruites realitzades. Després, havíem de pensar en el conte i començar pel fotograma del mig, per tal que cada parella fes des del mig fins al principi, i l’altre des del mig fins al final del conte.
Per realitzar aquesta activitat utilitzem diversos programes amb l’ordinador, com són el Corel Draw i el MovieMaker.

La meva sensació en aquesta sessió no és gaire bona. A la sessió anterior, on vam fer les imatges vectorials, ja vam fer l’activitat a la nostra manera perquè la professora no podia estar atenent a tothom i vam estar esperant que vingués a parlar amb nosaltres sense poder saber si la feina estava feta o no. Però aquesta vegada, ja havíem de tenir fetes les imatges, per tant havíem de partir d’una suposada feina feta. I, tot i que estaven fetes, vam continuar una activitat sense saber realment que s’havia de fer i com continuar. Per tant, vam estar una altra vegada esperant a poder preguntar-li a la professora, que va estar atenent a d’altres i no va venir al meu grup. Per tant, no vaig poder continuar amb la feina i encara continuo sense saber què s’ha de fer realment.
Considero que en aquests casos estic perdent el temps a classe, ja que no puc fer la feina que s’hauria de fer. Tot i que el tema és interessant i aprenem coses que mai hauria après, considero que les sessions no les aprofito gaire pel motiu que he esmentat. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada